Contact

 

Heb je een vraag of opmerking? Wij staan voor je klaar. 

Ons klantenserviceteam helpt je graag met al je vragen en opmerkingen. Klik hier om door te gaan naar onze contactformulier.

Klantenservice bereikbaarheid: 

📨 E-mail: info@belmora.nl (24/7 bereikbaar) 

🕤  Beantwoordingstijden:
  • Maandag t/m vrijdag: 8:00 uur - 18:00 uur 
  • Zaterdag: 10:00 uur - 17:00 uur  
  • Zon- en feestdagen: gesloten
Tips voor efficiënt mailcontact:
  • Reageer altijd op ons laatste e-mailcontact als je verdere hulp nodig hebt. Zo blijft het gesprek overzichtelijk. 
  • Het sturen van meerdere e-mails versnelt het proces niet. Wij behandelen alle e- mails op volgorde van binnenkomst en streven naar een reactie binnen 12 uur.
 Mijn bestelling is gemarkeerd als 'geleverd', maar ik heb niets ontvangen 
  1. Controleer je omgeving. Soms wordt het pakket op een veilige plek neergezet of bij de buren afgeleverd. 
  2. Wacht even af. Soms staat een pakket als 'geleverd' gemarkeerd, maar wordt het pas een paar dagen later echt bezorgd. 
  3. Neem contact op met de bezorgdienst, zij kunnen vaak meer details geven over de levering.
  4. Mocht je pakket na deze stappen nog steeds niet zijn aangekomen, neem dan contact met ons op via info@belmora.nl