Ons klantenserviceteam helpt je graag met al je vragen en opmerkingen. Klik hier om door te gaan naar onze contactformulier.
Klantenservice bereikbaarheid:
📨 E-mail: info@belmora.nl (24/7 bereikbaar)
🕤 Beantwoordingstijden:
-
Maandag t/m vrijdag: 8:00 uur - 18:00 uur
-
Zaterdag: 10:00 uur - 17:00 uur
-
Zon- en feestdagen: gesloten
Tips voor efficiënt mailcontact:
- Reageer altijd op ons laatste e-mailcontact als je verdere hulp nodig hebt. Zo blijft het gesprek overzichtelijk.
-
Het sturen van meerdere e-mails versnelt het proces niet. Wij behandelen alle e- mails op volgorde van binnenkomst en streven naar een reactie binnen 12 uur.
Mijn bestelling is gemarkeerd als 'geleverd', maar ik heb niets ontvangen
-
Controleer je omgeving. Soms wordt het pakket op een veilige plek neergezet of bij de buren afgeleverd.
- Wacht even af. Soms staat een pakket als 'geleverd' gemarkeerd, maar wordt het pas een paar dagen later echt bezorgd.
- Neem contact op met de bezorgdienst, zij kunnen vaak meer details geven over de levering.
-
Mocht je pakket na deze stappen nog steeds niet zijn aangekomen, neem dan contact met ons op via info@belmora.nl